KAYSERİ ADLİYESİ
Kayseri Sözleşmeli Koruma Ve Güvenlik Görevlisi Atamasına İlişkin İstenilen Evraklar

KAYSERİ SÖZLEŞMELİ KORUMA VE GÜVENLİK GÖREVLİSİ

ATAMASINA İLİŞKİN İSTENİLEN EVRAKLAR

 

Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü’nün personel alımları ilanı gereğince,

Nihai Başarı Listesine göre isimleri karşısında BAŞARILI ASIL yazan adayların,

1-Öğrenim durumlarını gösteren belgenin aslı veya sınav birimi ya da ilgili öğretim kurumunca onaylı örneği, (Sonradan öğrenim durumu değişenlerin müracaatları sırasındaki öğrenim durumları ve son öğrenim durumlarına ilişkin belge)

2-Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartı onaylı sureti (Komisyonumuzca veya Noter onaylı)

3-Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü Devlet hastanelerinden alınacak Sağlık kurulu raporu. Sağlık Kurulu Raporunda “görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak, bedensel özürlü olmamak, şaşılık, körlük, topallık, işitme kaybı, çehrede sabit eser, uzuv noksanlığı, kekemelik ve v.b. engeller bulunmamak,

Ayrıca;

a)Psikiyatrik bir hastalık veya kişilik bozukluğu(psikopati); Alkol ve uyuşturucu bağımlılığı olmamak,

b)Nöroloji; Koruma ve Güvenlik Hizmetini yerine getirmesine engel teşkil edebilecek nörolojik rahazsızlığı olmamak, 

c) Göz: Körlük veya gece körlüğü olmamak,

d) Kulak Burun Boğaz (KBB): Koruma ve güvenlik hizmetini yapmasına engel teşkil edebilecek işitme kaybı olmamak,” hususlarını da kapsayacak şekilde Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü Devlet hastanelerinden alınan “koruma ve güvenlik görevlisi olur” ibareli sağlık raporu,

4-İki adet Biometrik vesikalık fotoğraf (Kılık, kıyafet yönetmeliğine uygun)

5-Mal bildirimi

6-2020 yılı KPSS sınav sonuç belgesi bilgisayar çıktısı

7-Başka kurum ve kuruluşa karşı mecburi hizmeti bulunmadığına dair dilekçe

8-Askerlik durumunu gösteren belge (erkek adaylar için)

9-Adlî ve arşiv sicil kaydı ( Evlilik ve boşanma durumunda, evlilik ve kızlık soyadlarında, ad ve soyadı değişikliği durumunda eski ve yeni ad ve soyadlarını da ayrı ayrı gösterir şekilde.)

10-Vukuatlı Nüfus kayıt örneği (Tüm Aileyi Gösterir)

11-Eş durum beyanı

12-Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (Bu form internet sitemizde mevcut olup bilgisayar ortamında doldurulacaktır.). (3 adet fotoğraflı)

 

İstenilen belgelerin, 02.09.2022 Cuma günü mesai bitimine kadar Adlî Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığı kalemine  bizzat teslim etmeleri, il dışında bulunan adayların ise Komisyon Başkanlığımıza gönderilmek üzere herhangi bir Cumhuriyet Başsavcılığı aracılığı ile masrafı kendisinden alınmak suretiyle acele posta servisi (APS) ile gönderilmesi gerekmektedir.

İlanımız tebliğ mahiyetinde olup adaylara ayrıca tebligat yapılmayacağı hususu ihtar olunur. 19.08.2022

 “Sınav sonucunun ilanından itibaren kanuni bir mazereti olmaksızın 15 gün içerisinde istenilen belgeleri teslim etmeyen ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atama işlemleri iptal edilecek ve yerlerine puan sıralamasına göre yedek adayların yerleştirme işlemi yapılacaktır. ”

NOT : Adayların istenilen belgeleri mavi şeffaf dosya içeresinde yukarıda belirtilen sıraya göre sıralı bir şekilde Komisyon Başkanlığımıza teslim etmeleri gerekmektedir.

Sınav sonucunu sorgulamak için tıklayınız.